Support

Techthics

Wie ben je en wat doet Techthics?

Ik ben Martin Aarnoudse, een van de oprichters en secretaris van de Stichting Techthics. Stichting Techthics is opgericht omdat we merkten dat er in het werkveld van nieuwe technologie behoefte was aan een kader vanuit een christelijk perspectief. En wat de stichting doet is een platform geven aan de verschillende doelgroepen, het bedrijfsleven, het onderwijs en politiek om vanuit het platform te informeren, maar ook handvatten geven hoe om te gaan met nieuwe technologie vanuit de Bijbel.

Website Techthics

Hoe ben je bij Sirrus terechtgekomen?

Sirrus ken ik als een bedrijf wat verstand van zaken heeft. De CTO daar heb ik al meerdere malen in verschillende bedrijven mee samengewerkt. Dus toen bij ons de behoefte ontstond voor het inrichten van een Office 365 omgeving wist ik al vrij snel dat Sirrus ons daar uitstekend bij zou kunnen helpen.

Hoe is het proces verlopen?

Als stichting hadden we al de beschikking over een Office 365 licentie die speciaal voor stichtingen is. We waren zelf al begonnen, maar we liepen toch tegen een kennisbarrière aan. En toen contact gezocht met Sirrus, die hebben het gelijk opgepakt. Die hebben de licentie in hun eigen beheer genomen zodat ze daar ook volledige ondersteuning op kunnen geven. Vervolgens hebben ze dus het helemaal ingericht. Zorgen dat we met Teams konden werken en zorgen dat alle gebruikers erop zaten, geholpen met multifactor authentication. En uiteindelijk is het allemaal netjes opgeleverd. Er waren best wel wat gebruikers bij ons die wat vragen hadden. De support was zelfs ´s avonds goed bereikbaar. En uiteindelijk kon iedereen dus vrij snel al volledig aan de slag met de producten van Office 365.

Wat was het resultaat?

Het resultaat dat we uiteindelijk hadden is dat we dus een volledige Office 365 omgeving hadden. We konden goed samenwerken in Teams. De Teams waren netjes gescheiden. Het bestuur had zijn eigen Team, waar dus alleen de bestuursleden in konden. De verschillende commissies hadden hun eigen Teams. Iedereen heeft zijn eigen emailadres. Er waren verschillende emailadressen gemaakt voor verschillende bestuursleden, voorzitter, secretaris penningmeester. De mail is netjes overgezet. Dus uiteindelijk hebben we een totaaloplossing gekregen.

Zou je Sirrus aanbevelen?

Wij zouden Sirrus aanbevelen. We zijn snel geholpen, we zijn kundig geholpen. De support heeft altijd goed werk geleverd, snel gereageerd, vakkundig opgelost. Dus wij zouden Sirrus zeker aanbevelen. Wij zijn in de wolken met Sirrus door hun vakkundige ontzorging.

    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Bekijk het privacybeleid en de gebruikersvoorwaarden van Google.